tisdag 2 augusti 2011

Tröttot.

Nu var det längesen. Vi lever och har det bra. Jag har semester nu, därav ett inlägg. Vanligtvis finns noll ork på arbetsveckorna. Efter hushållssysslor och Stina är det inte mycket kvar av mig. Det här kommer sig av att jag jobbar mer än vad jag orkar, mer än det står i läkarintyg efter läkarintyg att jag klarar av. Men jag var tvungen att gå upp i arbetstid för att klara mig ekonomiskt efter att jag blev utförsäkrad. Är tacksam och glad att jag hade möjlighet att göra det på min arbetsplats.
Jag har därför valt bort nästan allt socialt utanför jobb och familj i mitt liv. Nån slags hobby likaså. Vi får väl se hur det går men nu kanske ni fattar lite varför jag inte har någon prio på att blogga. Det blir väl nåt inlägg här och där kanske.

Annars är det fint. SEMESTER! Helt ljuvligt. Är inne på min andra vecka av fyra. Förra veckan gjorde vi Bollnäs och resten av veckorna blir vi hemma, C är inte ledig mera och jag ska skola in på nytt dagis.

Tillsist, ett stort grattis till Anna och John som fått en liten Emil <3

Inga kommentarer: