lördag 7 maj 2011

Karlar asså.

I alla fall min.

J (som står och diskar): Byt på Stina, bajs tror jag.
C: Ok.
J: Kolla att det finns våtservetter i badrummet INNAN du börjar.
C: Mm.
en-liten-stund-senare
C: Älskling, kan jag få våtservetter?!
J: Men vafan, jag sa ju åt dig att kolla det INNAN!
C: Det gjorde jag men de är torra.
J: Åh...

Jag gick såklart in med ett nytt paket till dem. Och nu ligger det två paket där inne, på golvet, ett med torra, alltså varför inte slänga det på en gång? Ibland känns det som jag har två barn.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag vill läsa mer!! Så jag vet att ni har de bra :D

Anna sa...

Jag hoppas de är en fas, som inte är långvarig. För gud vad irriterande de kan bli i längden. Hon har vairt så länge, precis som du säger Stina är.. Kommer de sås på tallriken och hon inte ville ha blir hon vansinig, och om de råkas hälla upp saft istället för mjölk i hennes glas. :S Klänningen är köpt på lindex. DOm har massa söta sommarklänningarna där iår. Har nog köpt 3-4st :D