lördag 13 juni 2009

Nu så!

Nu får det vara nog med det här tramset, nu tänker jag börja skriva här. Stort eller smått, skitesamma, jag skriver vad jag vill. Så det så.

Har just kommit hem och är så nöjd. Vi har fyndat och det gillar jag, ett skötbord för 300 spänn. Hade annars spanat in ett nästan lika för 1200, men Blocket is the shit. Vi var just upp till ett radhus på Hulta och köpte det. Fick också en liten inblick i hur familjelivet kan se ut, verkade trivsamt.
Förövrigt är det väldans dyrt att skaffa barn, i fall nån hade missat det ;)

Annars idag har vi kalasat lite. Chris fyller år i morgon, men hans mamma och lillebror kom idag och fikade och gav presenter. Trevligt värre och jag hade knåpat ihop en smörgåstårta. Jag älskar smörre!

Andra fyndet för dagen förresten, en ny telefon, hem alltså. Våran trasslade, vi hördes men hörde inte eller hur man ska säga... Men den var köpt i oktober så garantin gällde ju ännu. Så på samma sväng som skötbordet åkte vi till Onoff och trixade. Inga problemas, fick välja en ny utan krussiduller och dessutom hade vi rabatt så i slutändan fick vi 10.50 tillbaka. Helt underbart när allt flyter så. Jag gillar Onoff, det har alltid vart bra mot mig. Däremot handlar jag aldig mer på Siba, tv-lurare!

Så, nu ska väl vi krypa upp i soffan, C vill se film säger han. Koppla ihop nya telefonen och käka mera smörgåstårta till middag. Bra dag :)
Imorgon blir nog också en bra dag, gulle fyller år och det är ju mysigt. Sjunga och fika på sängen såklart. Och presenter!

Inga kommentarer: