måndag 18 januari 2010

Måndag.

Först lite bilder som uppdatering eftersom jag skriver så sällan:

Min sötnos.

Min frukostmacka igår morse, mums tänkte jag. Efter två tuggor landade en blomfluga rakt på. Tack för den!

Mina nya kaffemuggar.


Var tvungen att kolla en almanacka innan jag fattade vilken dag det var... allt har grötat ihop sig nu när man inte jobbar, helt skeva rutiner, inte bra. Längtar efter rutiner. Jaja.

Just nu: Stina sover i vagnen. Chris är på Ica efter att han vart på ännu en jobbintervju. Jag sitter uppkrupen i soffan och ska snart gå och styra upp i köket, plocka in ren disk och laga mat.

I morgon ska vi nog dra en liten sväng till Gekås, så mycket som är slut och jag kan ju knappt ha några av mina kläder, så några nödpaltor till mamman hade vart på sin plats. Framförallt nåt att ha på dopet. Kanske inte det mest glamorösa att handla på Gekås, men det duger åt mig, om jag nu hittar nåt vill säga. Annars blir det väl det vanliga man handlar där, fryspåsar, servetter och fylla på bland toalettsakerna.







Inga kommentarer: