torsdag 25 februari 2010

Snön ligger vit på taken, endast Josefina är vaken...

Gäsp! Ska vara hos tandis halv åtta så då fick jag lov att ställa klockan, det är man ju inte van vid nu för tiden. Trött som ett as var jag när den ringde kvart i sex. Men men, fördelen är väl att jag får dricka mitt morgonkaffe i helt lugn, det är man inte heller van vid. Lillsnuttan vaknar nog inte förens fram åt nio. Hur som helst så är jag rätt nervös, vad ska hända med min stackars tand? Och vad kommer det är kosta? Huga.

Senare idag ska jag och Stina gå till doktorn, ensamma! Chris ska på nån jobbintervju precis just den tiden. Mummel. Hoppas det inte ska stickas och göras illa, det gillar inte mamman... Det är seriöst jättesvårt att se nån sticka ens barn, ajaj i mammahjärtat. Och sen inte låta henne ens känna att man tycker det är obehagligt heller, bebisar känner ju av allt.

Prästbesöket igår gick i alla fall finfint. Har var trevlig och var jättegullig mot Stina. Vi bjöd på hembakt, brysselkex och drömtårtat med kaffe. Han gick igenom dopet och lämnade en bibba papper om hur ordningen är. Kommer nog bli bra. Tydligen är det bara vi just den söndagen, så vi behöver inte ta hänsyn till nån annan familj, så vi fick välja psalmerna, gött.

Nu ska jag gå och tvätta av mig, och borsta, borsta, borsta tänderna!

Inga kommentarer: