onsdag 24 mars 2010

Feber, fläsk och nerver.

Igår var här febrigt, Stina reagerade på sprutorna. Hon var loj hela dagen. Stackars liten. Men idag är hon pigg igen, livlig och full gas som vanlig :)

Idag har jag inte gjort så mycket, vi ska väl ta en prommis sen om det passar in mellan äta och sova för fröken. Förra veckan gick vi en sväng varje dag, bra för mamman att röra lite på fläsket. Är faktiskt så sjukt jobbigt att vara så här fet.

I alla fall har jag hunnit irritera mig på massa grejer idag, dels har C slängt min rabattkupong på Lindex på 30% på ett plagg. Lätt hänt tänker ni, men han gjorde samma sak förra veckan (då var det 50% på hm) och då fick han skäll så han borde väl lära sig? Bra att han plockar undan och sånt, men ge fan i mina kuponger tack.
Dagens andra hjärnblödning kom när jag försökte fippla med föräldrapenningen på fks vidriga hemsida. Blir tokig på den, vem har gjort nåt så snurrigt? Bajs för den. Tror i alla fall att jag kommer få pengar nu, men man vet ju aldrig. Innan jag ens fattade vad det var som strulade så hann jag maila fk och skälla naturligtvis, men de svarade inte snabbt nog så jag löste det själv. Åh, jag önskar att jag blir miljonär nåt tag, så ska jag be alla myndigheter dra åt helvete, jag lovar.

Om jag inte har annat för mig spelar jag: http://www.spela.se/spel_/Mahjong_Shanghai.html nuför tiden, perfekt avslappning eftersom det inte är på tid och man kan lämna när man vill typ om Stina behöver mig. Kom på att jag saknat det spelet, för visst låg sånt på datorer förr i tiden?

Inga kommentarer: