lördag 7 augusti 2010

Uppdatera lite.

Sen sist jag skrev har det hänt en del. Min mobil blev stulen 24 juli, så jag har en ny. En liten sak med pekskärm och surf och sånt. Tro det eller ej, men jag är faktiskt inte livrädd för den, utan har faktiskt tagit till mig den, jag som vanligtvis inte gillar förändring. Var skitsur den dagen jag var tvungen att gå och välja ut en ny på Telia-butiken. Inte normalt beteende, jag vet.

Söndagen den 25 juli kom en syster hit, men tillhörande två barn. De stannade till torsdag och vi hann med både Gekås och Göteborg. De var även på Liseberg och Knalleland. Jättemysigt och Stina trivdes. Jag har en väldigt social bebis.

30 juli var min 31-årsdag. Fika på säng, med sång, paket och tomtebloss. Jag fick en jättefin Global-kniv av C :) På kvällen åt vi färska räkor som Linda köpt i Göteborg, mums!

2 augusti kom nästa laddning besök uppifrån. Min mamma och en annan syster bilade ner. Kramkalas i dagarna tre. Stina mådde bra av all uppmärksamhet :)

Sådär ja. Lite snabbt vad som hänt här. Jo, så har jag tappat ett kilo till. Tjohej! Och det var rätt överraskande för med massa besök här blir det mycket fika och äta ute och hålla på, och jag har inte brytt mig i Nutriletten dessa dagar. Glad för det är jag för det smakar urk! Får se hur jag ska lägga upp saker framöver, förändringar står för dörren (det gillar ju inte jag som bekant), C har från nästa vecka nya arbetstiden, 15-23, pisstider! Detta gör ju att jag kommer vara ensam heeela kvällarna. Usch så deppigt, men vad kan man göra? Han önskade dagtid, men fick kväll i alla fall.

Idag är det lördag, och C jobbar. Fast bara till 13. Sen åker vi väl till Ica lite och kanske får vi besök sen av Cs bror, Stinas gudfar. Trevligt!

Här kommer tre bilder. Överst är min syster Nina med sina barn Elin och Emil. Mittenbilden är min syster Lisa och min mamma som är lite galen vid frukostbordet :) Sista bilden är Stina med sin mormor.



1 kommentar:

Anki sa...

Kanske är det lättare med gröt. Tyra går ju upp så tidigt så hon äter två frukostar först välling när hon vaknar och sedan en riktig lite senare. Nu när vi kommit iordning oss så äter hon mycket bättre, frukosten slinker ner utan problem! Faksitkt all mat, det är så härligt. Hoppas det håller i sig!