torsdag 7 oktober 2010

Skitmorgon.

Strulig morgon detta blev då. Jag älskar ju mina rutiner, det är de som får mina dagar att funka och gör så jag slipper få psykfel hundra gånger om dagen. Men denna morgon blir knas för jag ska till läkaren vid tio, mitt i Stinas sovtid. Hurra. Så nu har jag gjort nåt slags tappert försök att lägga henne nu, en timme före hon brukar vila, vi får väl se... Hon kommer inte vara vidare rolig att ha med om hon inte sovit. För hon ska följa med mig, eftersom jag inte har barnvakt att tillgå.
Stressnivån är redan hög, inte bra.
Sen ska jag handla mjölk, posta ett brev. Ska bli intressant, att komma ihåg även de enklaste saker när jag är under stress är en utmaning. Dessutom är jag trött, vaknade fem av Cs alarm, strålande!

När jag börjat jobba och Stina har skolats in på dagis ska jag börja nån slags terapi, rikitgt hur det ska gå till vet jag inte ännu och jag tänker inte bekymmra mig om det på ett tag. En sak i taget.

Inga kommentarer: