torsdag 3 mars 2011

Lite så.

Ännu en magsjuka senare. Så tre förkylningar och två magsjukor (plus alla annan skit) sen juldagen, det här börjar ju blir löjligt. Och den här senaste var brutal, fyfan.

Annars då:
Flytten: Har packat tre lådor och två kassar och inhandlat lite mer lådor och massa plastsäckar (sjukt bra till allt mjukt!). Men jag känner att en plan kommer ha behöva ta form, lite mer konkret än nu. Men fiskar ska flytta, det är uppstyrt, alltså vi ska inte ha akvarium på ett tag nu, finns inte tid.
Sälja och slänga är nästa steg. Och ge bort såklart. Jag jobbar på den biten också, tradera och blocket hade jag tänkt, lika bra att vara ute i tid för man vet ju inte hur länge det tar att bli av med saker.
Så lite kaos på flytt-fronten kan man säga men annars är det sjukt skönt, känns helt rätt, bara vi håller oss friska nu då.

Lite bilder i min trista blogg.
Första är Stina som somnat på golvet dag ett med magsjuka. (Två dagar efter fick C, dagen efter det fick jag).
Andra bilden är Stina-bus som möblerat om i hallen och sitter på skohyllan :)
Tredje är kvälls-Stina, vi sitter i soffan, hon klänger på oss och gillar att sitta på ryggstödet på soffan.
Sista, en sur gull-höna :)




Inga kommentarer: