fredag 11 mars 2011

Mini me.

Stina är vekligen så jäkla lik mig. Jag såg ut precis som henne när jag var liten. Lite märkligt att hon bara är lik mig. Fast hon har Cs s-formande kropp (putmage och putstjärt) och hans smala fötter, sen ser man ju vissa miner och sånt. Men när jag ser henne på kort så är det ju som om det vore jag på kortet.

Förövrigt är det fortfarande sjukstuga, fast hon är piggare idag. Jag är skruttig dock, men det var därför de uppfann Alvedon, nässpray och sånt. Största problemet idag för mig har vart kaffe, det är slut! Vafan! Inte nåt kvar i burken i morse när jag gick upp. Jag har druckit te, men det är ju inte samma sak och nu börjar huvudvärken komma. Har räknat timmarna tills C slutar så jag kan köpa kaffe. Jag har ju vart isolerad sen i måndags eftersom Stina vart så dålig, blir skönt att komma utanför lägenheten lite, sen ska jag dricka en stor fet kopp kaffe, jävlar vad gott!
35 minuter tills han slutar, så nu ska jag diska och blåsa håret så vi snabbt kan sticka iväg direkt.


1 kommentar:

Anna sa...

Nu har de varit stilla här ett tag!