tisdag 1 juni 2010

Här är vi!

Stina och jag leker och busar, äter och kladdar, promenerar och vilar på dagarna. Ibland blir vi lite osams men ingen av oss är långsint och det ju bra. Mysigt har vi i alla fall :)
Så har hon lärt sig pussas också, så om man frågar kan man få sig en rejäl blöting om man har tur. Oftast pussas hon på kinden med på bilder nedanför fick jag en på munnen.

Den här veckan har vi fullt upp, nåt att göra varje dag och på fredag drar vi upp till Bollnäs. Stinas första tripp dit upp. Hoppas bilresan går bra, tror det är ca 65 mil. Får bli många stopp och fikaraster. Lite trist bara att C jobbar till fyra, men men, lugnare i trafiken på kvällen, det är ju fördelen.
I övrigt i veckan ska det tvättas och packas och planeras, inte bara att resa iväg nu när man har barn. Mellan allt detta har jag ett vårdbesök för egen del så Stina ska få barnvakt för första gången och sen har jag fått beställning på två smörgåstårtor tills på fredag, kul kul! :) Listor är skrivna, jag älskar listor, det är min livlina för att inte stress ska ta över.




Inga kommentarer: