fredag 11 juni 2010

fredag 11 juni 2010

Klar yr.no hade fel dårå, men vi gick ut i regnet i alla fall, två gånger dessutom. Första var bara promenad, andra gången var det presenthandling i Knalleland. C fyller 25 på måndag, hoppas han blir nöjd med vad vi köpt :)

Ännu har väl inte den där superrean dragit igång i affärerna, men på Ellos har den det, så igår plockade jag ihop lite till skruttan, basgrejer, som bodysar och leggings, och så en jättesöt sparkdräkt som blir perfekt att ha de allra varmaste sommardagarna! Tyvärr inga bilder, för jag är kass på sån om det inte gäller mina egna foton, så det får bli bild sen när grejerna dykt upp. Gillar när det är billigt, men det gör väl alla. Fast paketet skulle inte komma förens 10-14 dagar stod det, men men.

Idag ska vi ner på stan, fixa de sista presenterna. Sen blir det tvättstugan resten av dagen/kvällen, rolig fredag för mig. Men jag mutar mig själv med en god räkgryta och ett glas rött så ska det väl bli mys i alla fall :)

Inga kommentarer: