lördag 26 juni 2010

Midsommar.

Lugnt och fint är vår melodi. Vi åkte en sväng till Almenäs och tittade på dans runt stång. Stina är ju inte för liten ännu för att delta, men nästa år kanske? Sen åkte vi hem, lagade ganska traditionell mat, bl.a. hemmagjord Hovmästarsås (stackars hovmästare säger jag bara, röra, röra, röra som en dåre och detta gjordes vid bordet framför restauranggästerna förr i tiden). Åt på balkongen. Vi unnade oss att stanna uppe till 23, men jag har ju världen bästa bebis som sov till halv åtta i morse, ibland har man tur :)

Två bilder:
Stina och Christian på Almenäs, mina finaste! Fast klant-mamman (alltså jag) glömde att ta med kameran så jag fick använda mobilen. Jaja.
Stina på balkongen i sin krans jag gjorde till henne, inte så snygg krans men världens finaste barn :)




Inga kommentarer: