lördag 11 juli 2009

Seglördag.

Min plan var så bra! Jadå, skulle hålla mig vaken igår kväll så jag skulle sova länge idag och detta skulle medföra att jag orkar vara uppe ikväll. Satt uppe till halv ett men vaknade liksjutton strax innan sju i morse. Och C jobbar idag så jag har haft långtråkigt. Anade att det skulle bli såhär... mummel! Hoppas bara jag inte är för trött ikväll nu då, känns som vi aldrig har nån tid ihop, jag är alltid för trött när C inte jobbar.

Förresten ser jag inte mina fötter längre, magen är ivägen. Bilden nedan visar vad jag ser när jag tittar rakt ner... hmm.

Nä, jag tror jag ska dra mig ner mot stan. Inte för att jag borde göra av med mer pengar nu men jag ska faktiskt på både stor fest och senare ett bröllop så jag vill ha nåt fint att ta på mig. Ska nog ta en kik innan C kommer från jobbet så kan vi mötas vid skitIca så slipper jag bära tung kasse hem själv. Man får inte vara dum här i världen :)

1 kommentar:

Malin L sa...

det var jättekul på festivalen men dock väääldigt lerigt!