fredag 10 juli 2009

v 27.

Nu är klockan typ kvart i sju på morgonen. Det är mulet och regnet hänger i luften. Kaffe med mjölk för att försöka få upp ögonen. Jag måste vara efterbliven på nåt sätt, dels kan jag inte klistra in saker här, ni vet klippaochklistra med musknapparna. Mystiskt. Sen har jag inte riktigt fattat hur man kollar av kommentarer, pinsamt, men tack Malin för ditt grattis :D

Hur som helst hade jag tänkt göra det lätt för mig och klistrat in en rad eller två om bebis i v 27, men tji! Men den är iallafall ca 30 cm lång och väger ett kilo nu (konstigt eftersom jag väger minst ett ton). Dessutom är överlevnadschansen stor om den skulle få för sig att komma ut, DET känns bra, lite nojjig är man ju om sånt där liksom. Fast såklart är det ju inte så bra om den kommer nu, men det fattar väl alla... jaja.

Inatt har jag sovit dåligt, eller rätt bra mellan det att grannarna bökat. De hade fest igår, men jag lyckades somna, fast vaknade av att partyt gick ut kvart över ett och vaknade igen när ett par av dem rumlade hem vid fem i morse. Irriterande. Vår sovrum ligger precis intill trappuppgången så man hör allt dit in om nån tjoar och klampar runt. Jaja, det är ju fredag idag, så jag får väl vila i helgen.

Nu blire jobb!

Inga kommentarer: