söndag 18 juli 2010

18 juli.

2006: Började jag dagen med kaffe och rågbrödsmacka. Diskade. Och senare vart det Kung-öl med Erik. Det var varmt.
2007: Köpte jag en bussbiljett som jag skulle använda två dagar senare när jag reste till Oslo där Christian jobbade den sommaren. Dagen innan hade jag suttit med solen i nacken och blivit röd. Förövrigt inte så soligt den sommaren, förutom när jag var i Oslo, där var det stålande!
2008: Räkor, lax, ost och lite annat. Och vin. Men Christian här hemma.
2009: Var det kalas i Bollnäs. Först för mig, sen åkte vi på Lindas 30-årsfest. Trevligt, fast jag var jättetrött p.g.a. graviditeten. Här är en stilig bild på gravidosen. Vi vann en flaska vin i en frågetävling.


2010: Idag... ja, göra så lite som möjligt tror jag. Städa lite kanske, borde vika tvätt. Vi får se.
Just det, tro inte att jag har sånt här bra minne, nejdå, det är bilddagboken som har en finurlig uppfinning och visar bilder från andra år med samma datum. Fiffigt! :)

Inga kommentarer: