måndag 19 juli 2010

Så kom de tillslut, tänder! :)

Två små riskorn framtill nere. Så sött. Min lilla skrutta.
Nu går hon runt här, alltså går och håller i saken, och gnäller. Hon är nog trött... Plopp i säng. Får springa och lägga i nappen typ tusen gången, men det är ok, bättre det än som den perioden hon hade innan när hon blev hysterisk så fort hon fick syn på sängen.

Jo, parfym var det dax för. Tänkte jag skulle beställa på nätet, det blir ju billigare så. Och både jag och C behöver ny nu. Men det var en smula trassligare än jag trott, på vissa ställen finns min men inte Cs eller så tvärtom, va fan. Har hittat bara ett ställe som har bägge och då vet jag inte om jag vinner så mycket på det. Har gjort ett tjusigt dokument på skrivbordet så får C också kolla när han kommer hem. Nån som har nåt tips om nån bra sida så får ni gärna pipa till, det handlar om en Donna Karan-parfym och en Diesel.

Igår gjorde vi som planerat inte så mycket. Vi tog en tur med bilen, testade nya bensinkortet och kollade på lite bostadsområden ikring. Så köpte vi en liter mjölk. Vi var hemma halv fem och då kollade Chris och Stina (?) fotboll och jag lagade mat, lasagnette.

Idag tog vi en morgontur till Ica, alltså tidigt, så mitt planerade stopp på apoteket får vänta för de hade inte öppnat. Tydligen öppnar de nio, jösses, trodde de var anpassade efter gamlingar och öppnade typ sju eller så. Men men.
Senare ska vi åka och handla, alltså när C slutat. Veckohandla brukar vi göra på söndagar vanligtvis, men den här gången blir det idag p.g.a. pengadatum.
Så nu sitter jag här och knåpar på handlingslistan, mycket blir det, känns som allt är slut. Matlistan knåpas på sammtidigt, idag blir det biff med vitlök, grekisk sallad och ris.

Inga kommentarer: