onsdag 21 juli 2010

Ärligt är härligt!

Nu har jag surrat runt i den externa hårddisken (heter det väl?) och tagit en tripp längs minnenas allé. Festligt värre. Inte bara allt folk som fladdrat förbi i ens liv utan också kort på en själv. Jag har ju världens sämsta förhållade till min kropp och att se sig själv genom åren är mycket intressant.
Riktigt gamla bilder finns inte, de försvann när en dator dog för några år sen. Så jag har bara från 2005 och framåt. Blandade känslor med de förlorade korten. På den tiden var jag väldans överviktig och mådde jättedåligt psykiskt, inget jag vill minnas egentligen så det är väl lika bra att de är borta.
Nån slags bottennotering i vikt finns under 2006 skulle jag tro. Jag plockade fram ett kort från varje år kring januari-februari, i ungefär samma vinkel. Inte vidare smickrande kort på mig själv, men det bjuder jag på. Här kommer de då!

2005: Förvirrad och lockig :)

2006: Frusen för det mesta, och jättetrött.

2007: Ja, vad säger man?


2008: Undrar vart både den halsduken och koftan tog vägen.


2009: Strax innan jag blev gravid.


2010: Nån månad efter att jag fick Stina, då är det ok att vara lite fet :)

1 kommentar:

Linda sa...

Håret 2005 är helt klart min favorit. Saknar dig både i naturlig färg och form :)