onsdag 29 september 2010

Mitt senaste beroende.

Vänta här nu, varför har jag inte fattat storheten med tradera innan? Detta är ju helt sanslöst och nu är jag fast som av det starkaste knark.
Det var igår det hände, jag har haft ett konto där i säker sju år men aldrig fattat hur man gör och inte orkat ta tag i att förstå. Men varför? Fatta vilka klipp jag har missat. Jösses. Oskulden rök igår i alla fall, en klänning till Stina. Vilken spänning! Jag vann! Sen skulle man visst betala också... tur att det är jag som är finansminister här hemma denna månad, höhö.

Idag har jag inte fått mycket gjort, som vanligt. Trodde jag skulle till doktorn så hela dagen var liksom avsatt till det eftersom jag inte visste vilken tid. Men det visade sig inte finnas nån tid förens nästa torsdag. Tur man inte var dödsjuk då. Luften gick lite ur mig och jag panikbokade en tvättid för att göra nån slags nytta. Skittråkigt, tur att man har tradera!

1 kommentar:

Anki sa...

Välkommen till klubben!