fredag 14 augusti 2009

Höst ♥

Idag är en bra dag för det är höst i luften. Jag trivs. Jag älskar höst och tänker utnämna detta till årets första höstdag. Mums!
Sen har man ju vart ute på stan och vankat, jodå. Var på fk och frågade lite hur man skulle fylla i ett papper, sen gick jag ner till jobbet och fick det påskrivet av the big boss. Passade också på att fråga om jag kunde ta min femte semestervecka rakt på det jag redan har nu, det gick fint så nu har jag två veckor till. Skönt!
Därnere var det sig likt förutom att ambulans tillkallades för en i personalen blev dålig (händer lite då och då).

Sen gick jag till Mido och fyndade lite babykläder. Jag tycker jag är smart som passar på när det är rea, alltså att även kolla lite större grejer, smart smart smart.
Gick på Ica på vägen hem (det blev aldrig Ica igår förresten, regnet vägrade att ge sig så jag kilade bara till näris och köpte äpplen, ost och kanelsnäckor :P). Ikväll blir det en liten potatisgratäng med kött/veg.alternativ ännu ej bestämt. Sen ska skrutte ut och slarva på pub minsann. Det händer ju inte vidare ofta. Men några från hans jobb ska ses i stan och dricka öl, många slutar nu, så lite avslutningspartaj kan man säga. Om C kommer tillbaka dit får vi se...

Sammandragningar förresten, det är spännande. Kommer så fort jag går för fort eller lyfter. Gå sakta is the shit. Eller stanna upp helt, men det ser fånigt ut. Man får mycket leende på stan har jag tänkt på, folk, mest kvinnor, lägger huvudet lite på sned och ler mot en, inte så vanligt i Borås vill jag mena.
En bild på magen från igår när jag låg i soffan. Bebis är alltid livlig när jag ska sova :)

Inga kommentarer: