onsdag 26 augusti 2009

Läget?

Här var det segt. Sista dagarna har jag vart jättetrött, orkar ingenting. Småpillar mest. En kompis till C dog häromdagen så stämningen här hemma är lite låg såklart. Tragiskt. Men jag tror det kan vara en bidragande orsak till min trötthet, jag är ju rätt känslig av mig.
Lite punkter:
- Cs körkort går bra! Har till och med avbokat lektioner för han har redan kläm på det där med att köra bil :)
- Mina gratisgrejer med La Redoute-beställningen jag hämtade ut igår var inte med. Skulle fått smink från Make up store med fick bara en katalog, sicket hån, vad ska jag med den till? Har mailat och klagat såklart. Skor och kofta var i alla fall bra. Eller koftan kommer ju bli bra så fort magen är borta.
- Igår fick jag riktigt jobbiga sammandragningar när vi och handlade och hela vägen hem... kuuuul!
- Idag är det föräldrautbildning del två. Skitatråkigt, höll på att somna sist liksom.
- Senare idag ska vi hämta ut vagnen, spännande! :D
- Jag är sjukt trött på Christer Fuglesang!

Inga kommentarer: