tisdag 4 augusti 2009

Malmö

Det var riktigt bra. Jag är så nöjd! Skrev ju sist på fredagsmorgonen. Sen åt vi frukost, jag åt så jag mådde lite illa och fick lov att luta i kull mig lite i den päsiga sängen efteråt :) Sen duschade vi och gick ut i stan. Stros och shopping hela dagen lång. Lunchen blev varsin Subway-macka i Kungsparken och middagen blev på Pizzahut, rikigt mysigt. På kvällen tog vi en promenad i hamnen sen mös vi framför tvn.

Lördagen var hemfärdsdag, men tåget gick lite innan två så vi gick en runda på stan även då. Mera shopping! :D En stor eloge till Christian som varken klagat eller gnällt nåt, utan snällt gått med mig och kikat i affärer, burit kassar. Trots att han var lite krasslig, lilleplutt.

Så en liten bild på oss från lördagsmorgonen när vi är på väg till frullen, alla tre :)


Idag ska jag åka till Göteborg en sväng med Linda L. Lite tuff är jag allt för jag är ju så trött nuför tiden, fast det vet hon om. Dessutom har jag åkt på förkylningen som C hade förra veckan, morr! Men känner mig piggare idag än igår, annars hade det inte gått att åka asså, var helt utslagen igår. Men jag hoppas på en trevlig dag :) Nu ska jag fixa ordning mig lite sen vagga iväg till bussen.

1 kommentar:

Linda sa...

Vilken fin bild på er! Så söt liten familj... <3 Hoppas du får en jättebra dag i Gbg! Själv väntar jag på att Sanna ska komma med tåget. Är lite trött efter igår, men inget som inte kan botas med kaffe! :)
Pussar och kramar!