tisdag 11 augusti 2009

Pricka av!

Min feta to-do-list har minskat lite, har ringt familjerätten och bokat en tid och jag har hittat de där jobbiga pappren som inte alls låg i tidningskorgen som jag såklart letade genom helt (och rensade, så nu är det gjort också!), de låg rakt under näsan på mig på hyllan under bordet. Well, huvudsaken är att jag har dem, nu ska jag bara klura ut hur de ska fyllas i också. Så jag kan nu pricka av två saker, sköööönt...
Sen har jag faktiskt försökt hitta info om en infoträff som hålls lite då och då från försäkringskassan angående ekonomi nu när man ska vara föräldraledig och allt. En hel vetenskap det här ju men nån infoträff hittar jag inte info om tyvärr.

Nu blire lunch, bulgur, kikärtor och grönsaker. Nej, jag bantar inte, jag har bara inte så mycket roligt hemma att välja mellan. Borde storhandla.

Inga kommentarer: