torsdag 8 oktober 2009

Bb-väskan och irriteande förvärkar.

Usch vilken slö-dag, jag är lat, nej, jag är höggravid! Kanske borde jag fatta att jag inte måste göra massa saker hela tiden...
Mitt papper kom i alla fall idag så det har jag postat, så gick jag in på närköpet och köpte två äpplen (hade akut slut) och en Pepis max. Sen har jag pratat nästan tre timmar med Linda i telefonen. C ringde tillslut på min mobil och undrade om jag hade lagt av luren av misstag eftersom det var upptaget så länge, hehe.

Angående detta med Bb-väskan så har jag inte fattat om folk faktiskt packar den innan? Alltså nästan allt som ska i använder man ju liksom, typ toa-saker och de få kläder jag fortfarande kommer i kan jag ju inte packa ner. Så jag har gjort en lista och sedan lagt fram lite grejer och en väska. Det enda jag har faktiskt stoppat ner i själva väskan är journalen och ett par tofflor. Klart är också bebisens grejer och så har jag laddat kameran. Men antagligen kommer det väl inte bli nån tok-stress i alla fall när det är dax, så vi hinner väl :)

Igår kväll hade jag sammandragningar/förvärkar som fan, la mig på sängen en liten stund och efter ett tag mattades det av. Känns så onödigt, det får gärna vara riktigt värkar eller så inga alls, det är bara irriterande när man står och ska laga mat och få avbryta allt för det gör ont.

De sista två dagarna nu har jag inte sovit någon middag förresten, tjoho! Kan detta betyda att jag börjar få mer ork och energi? Eller är det helt enkelt för att jag gör väldigt lite på dagarna? Vem vet, gott att inte sova bort livet i alla fall.

Nu ska jag laga spagetti och köttfärssås/färssås!

Inga kommentarer: