tisdag 6 oktober 2009

Bulle i ugnen.

Så given överskrift liksom. Blev bullbak igår i alla fall. 24 stooora bullar, bra att ha. Bakade på en halvliter, receptet säger att det ska bli 48 bullar, men som sagt, mina är stoora!

Idag vet jag inte ännu vad det blir, väntar fortfarande på det där nedrans pappret jag glömde på vct förra veckan, ringde igår igen och tjatade att de skulle skicka det. Gud så tröttsamt, jag kommer aldrig få min utbetalning från fk ju, de har väl dessutom en handläggningstid på en månad.

Saker man skulle kunna göra idag är:
städa -finns ju alltid nåt, tar aldrig slut.
rensa garderober -fram för allt min, seriös oreda.
handla en ananas -sägs kunna skynda på bebis :)
ut och gå... -vanka.
Well, först ska jag göra mig i ordning så man vaknar till.

Bild på bullar och bulltant från igår.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va goda bullarna ser ut : ) Och du var riktigt söt med huckle : ) //M

Josefina sa...

Ja, de var faktiskt goda, fick skynda mig att frysa in så vi inte skulle äta upp alla med en gång :P