lördag 17 oktober 2009

Ingen bebis.

Och vi väntar.

Extremt tråkig trött-dag har jag haft. Sovit och slöat om vart annat. Det endaste som hänt i dag var i förmiddags när Pernilla kom hit med en alldelse ljuvlig påse äpplen. Helt as-snällt ju! Jag är så avundsjuk på folk som har äppelträd, men sicken tur jag har att vissa delar med sig :)

Jag känner mig ointresserad av det mesta idag, tänker inte ens laga mat, näpp! Det blir pizza hos familjen Engdahl/Öien idag minsann. Jag är väl inte vidare sugen egentligen, men C gillar det och det var hunda år sen vi åt just köpepizza, plus att jag verkligen inte vill laga mat. Senare tror jag att jag ska ta och ge Chris en omgång i ett par parti poker, hehe.

Men i morgon kommer i alla fall Magnus (Cs bror) hit på en fika, gött, då händer det nåt :) Han är hemma från Jönköping i helgen och hade väl, som oss andra, hoppats på bebis. Men han får nöja sig med oss. Och fika.

Nu ska jag kolla pizzalistan och se om nåt verkar lockande.

Två bilder: en på Chris och ett våffelhjärta och en på vår fina krona i sovrummet.



Inga kommentarer: