onsdag 7 oktober 2009

I blåsväder!


Det blåser i Borås. Jag har vart på stan och fikat med Pernilla (en gravidos) och hennes lille Isak, en glad liten sak :) Sen handlade jag lite på Ica, sen promenad hem i blåsten. Hemma har jag inte gjort så mycket, bara slöat vid datorn, telefonerat med Linda, ätit ananas, diskat och snabbdammsugit en vända. Nu har jag just stoppat in kyckling i ugnen och ska väl snart koka lite ris och fixa lite currysås.

Jag längtar efter min tuss, det är tråkigt när han är på jobbet. Framför allt nu när jag själv inte jobbar och bara vankar runt här. Ser fram emot helgen som vanligt, det är mys.
Tjoho, pratade just med honom, han åker bil idag vilket betyder att han snart är hemma, wee! :D

Måste bara gnälla lite också, på skitIca åter igen. Nu kör ju Ica reklam i tvn för att de säljer svenska äpplen för 9.90, men inte ens då kan skitIca lyckat ta rätt pris... fick betala 17.90/kg, tur att jag inte köpte så många. As!
Bara för det blir det en bild på ananas istället.



Inga kommentarer: