fredag 9 oktober 2009

Töntarna.


En bild på magen i v 39. Mina stackars kläder spricker ju snart, men måste bylsa på med det jag har när jag ska gå ut för jag fryser så, lager-på-lager.

Jag tog en tidig tur till storIca idag, redan halv elva. Tänkte att då var det nog rätt lugnt med folk, men icke! Hela parkeringen full och folk var så där galna som de blir på fredagar när de ska handla, rycker och sliter och knuffas. Orka. Jag köpte det jag skulle, varken mer eller mindre, och knatade hem. En frisk prommis, höstluften är kall.

Nu håller jag på att tvätta, bara två maskiner, men lika bra att hålla undan. Så lyssnar jag på Kents nya låt - Töntarna, helt ok. Dax att dra ner och hänga upp tvätten snart. Sen ska jag ta tag i lite andra grejer, borde koka nappar/nappflaskor t.ex., bra om sånt är klart att användas. Sen ska jag förbereda kvällens efterrätt som är vit chokladmousse och ev. också baka lite bröd, får se hur långt min energi räcker.

Inga kommentarer: