fredag 16 oktober 2009

Idag är dagen!


Då det kom massa snö. Men vart är bebis? Känner ingenting än så länge, tråkigt. Men säg inte att jag inte försöker. Igår vart det promenad till banken, Ica och tobaksaffären, dammsugning, tvätt, disk och matlagning. Idag har jag torkat ut duschkabinen och tvättar lite även nu. Snart kommer jag inte på mer att göra...

Igår hursomhelst så ska man ju fylla sina dagar på nåt sätt, att tömma kronburken är ett. Visade sig vara 381.50, hur bra som helst. Sen hade paketet äntligen kommit från Ellos, kristallkrona upp! Fast det skötte C bäst, inte så bra för mig att klättra upp efter taket kanske. Men det blev hur bra som helst i alla fall. I paketet var också två tröjor till bebis, söta. Så en tröja till mig som jag inte har provat, måste vänta lite så kulan försvinner. Sen en kofta som jag verkligen gillade, tror det kommer bli en favorit helt klart, mjuk och gosig, kanske en aningens stor, men det är bara mysigt. Så nöjd nöjd nöjd!

På kvällen dök Pia och Wille upp en sväng. Av Pia fick vi en gallerfilt och lite annat, endel kläder (ett par byxor, två bodysar och en tröja med knäppning), hur bra som helst. Det är därför jag tvättar lite även idag, bra att ha allt rent från början.
Sen käkade vi löksoppa och våfflor med grädde och sylt efteråt, det var ju torsdag.

Idag så blir det väl inte mer än ovannämda saker och att vi ska gå och handla lite. Tacopaj är önskemålet, så det ska vi väl se till att ordna :) Sen vore det ju såklart väldigt välkommet med en bebis också, men men, den verkar ha andra planer. Men håll tummarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ät ananas! //Malin