onsdag 9 september 2009

090909

Var ju bara tvungen. Synd man inte fick bebis idag, hade vart ett coolt födelsedatum! Nästa coola, fast mer minicoola, datum är ju 091011 i så fall, så vi siktar väl på det då :)

Ska strax gå ner till stan (känns som att bestiga Everest). Möta upp C som kommer från jobbet. Vi ska köpa en handbukett som han ska ha med sig i morgon på begravningen. Så när jag ändå tagit mig ner så ska jag kolla efter en gardinstång som ska sitta vid balkongdörren i vardagsrummet, har inte haft nån gardin där innan, men nu måste vi sätta upp nåt så det inte ska komma direkt sol på akvariet. Jag börjar allvarligt tröttna på det där akvariet! Skitgrej. Äh, idag är jag på puttrigt humör märker jag, det är nog för att jag är så jävla trött. Nästan lite gråtfärdig.
Har fått extremt lite gjort idag dessutom. Skrev en saftig lista i morse, kändes bra, men har bara fått pricka av en sak (plocka in tvätt). Sen strök jag lite också, men inte allt, så den kan jag inte kryssa. Men jag strök i alla fall en gardin och satte upp i sovrummet. Sen strök jag Christians skjorta som han ska ha i morgon, kändes viktigast. Jag hatar att stryka b.t.w.

Nä, nu måste jag börja gå, tar ju sin lilla tid för mig och gå fort eller stressa är inte att tänka på för då gör det oooont. Usch så jag gnäller, men det kan man väl få göra ibland också.

Inga kommentarer: