onsdag 30 september 2009

Fan!

Nu är det jobbigt att vara mig. Jag är så snurrig på allt att jag glömde ett av mina viktiga papper hos psykologen, ett papper som jag måste skicka till fk för att få mina pengar för den här månaden. Grejen är att jag medvetet lämnade en hel hög andra papper hos henne så hon lär ju inte upptäcka att det är kvarglömt heller. Så stod jag vid postlådan och skulle lägga ner allt i kuvertet då jag märker att det är borta. Helvete! Ilade hem för att ringa, har inget telefonnummer direkt till till henne utan får ringa det enda telefonnummer jag hittar till Södra Torgets Vct och där meddelar en automatisk röst att de inte tar emot fler samtal idag.
Tack! Verkligen tack!
Så nu måste jag vänta tills i morgonbitti kl 8.00 för att ringa igen. Fanfanfanfan!
Livet känns hårt och orättvist just nu, måste allt jävlas hela tiden. Skit.

Inga kommentarer: