torsdag 17 september 2009

Torsdag 12.49.

Känner mig hängig. Ont i halsen. Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är det för att jag inte sov i natt. Hur som helst så är min dag rätt förstörd. Har duschat och druckit kaffe. Egentligen skulle jag fikat med gravidosarna men jag varken orkar eller vill eftersom det känns jäkla illa om man skulle smitta ner en höggravid eller ännu värre en nyföding.

Listan på saker jag skulle kunna göra här hemma istället är lång, men ingen ork. Fast jag har en bokad tvättid kl 17, den ska jag i alla fall utnyttja. Har inte vidare mycket tvätt så det är nog lugnt. Älskar mig själv för att jag tvättar så ofta att det inte blir jobbigt, jag är smart! :)

Igår förresten så ringde en försäljare till min mobil, han var påstridig och rent av otrevlig till slut. Efter 2.40 minuters "nej tack!", "jag vill inte!", "vad är det du inte fattar?!" från min sida, och tjat om "grööön eeel" på bred göteborska från hans, la jag på luren. Och hela min eftermiddagslur blev paj. Jag var upprörd och kallsvettig. Så jävla otrevligt när de hoppar på en på det där viset, as! Minns inte vad företaget hette som vanligt, synd, annars hade man ju kunnat maila nån chef eller nåt. Han var verkligen inte trevlig. Man kan inte bli arg på folk för att de faktiskt inte bryr sig om el. Och man ska inte antyda att man är dum i huvudet för det heller. Hoppas han får klamydia nästa gång han raggar upp en brud. Karma!

Nu ska jag torka mitt hår, peta i mig lunch sen försöka vila.

Inga kommentarer: