onsdag 23 september 2009

23 september.

Gårdagens workoutpass I: Dammsuga lägenheten. Jesus så jobbigt det är nu för tiden.
Gårdagens workoutpass II: Klä av en bordskiva med fasthäftad vaxduk. Varför använde jag SÅ många häftklamrar? Antagligen för det är kuligt att skjuta med häftpistol :P
Gårdagens tredje uppgift var att ta sig till Grand hotell för en två timmar lång infoträff Fk hade angående föräldraförsäkringen. Var dock mer snurrig och förvirrad efteråt, och sur för det utlovade fikat bestod av vatten och karameller. Men jag snodde med mig några karameller och en penna hem som straff. Han som pratade var i alla fall bra och till och med intressant att lyssna på.

Idag har jag bara vart iväg till Ica. Dock i busväder. Handlade grönsaker till kvällens middag, kycklinggryta.
Dagens goda gärning: gav en enkrona till min fd granne, som är alkis, han skulle köpa en glödlampa men saknade en krona. Om han verkligen skulle ha en glödlampa vet jag inte, men det bryr jag mig inte om heller.

Nu ska jag laga mat!

Inga kommentarer: