fredag 18 september 2009

Fredagsmys.

Som det så käckt heter. Bakad potatis med räkröra. Handskalade räkor dessutom, 90-120 stycken stod det på påsen, jodå, då hade man att göra en stund där. Men det är ju så mycket godare så det är det värt!
Bara vinet som fattas.

Jag och min mage gick på stan idag, vi var in på massa affärer utan att hitta nåt kul. Trist. Köpte i alla fall parfym till både mig och Chris, för på nåt vis tog de slut samtidigt. Men eftersom det är nåt vi behövde så räknar jag inte det som kul-shopping. Fast dyr-shopping.

Alldeles strax kommer C hem, göttans, för jag är sällskapssjuk. Han skulle bara förbi Ica efter jobbet och köpa lite sånt jag inte orkar bära hem, typ mjölk.

Så en bild på magen som jag ser den. Vi är på promenad på väg hem från stan i ett härligt höstväder.


Inga kommentarer: