lördag 12 september 2009

62 frågor

(snott av Malin)

1. Hur gammal är du om fem år? 35.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Christian.

3. Hur lång är du? 170 cm har jag alltid varit fast sist jag mätte var jag bara 168 helt plötsligt.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Nån på tv som jag säkert somnade till, är inte så intresserad av film.

5. Vem ringde du senast? Christian.

6. Vem ringde dig senast? Christian.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det var ett mms med bild på en vigselannons.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda, eller de har aldrig vart gifta ens när de var ihop.

10. När såg du senast din mamma? Onsdag eller torsdag tror jag.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du i dag? Sju! Då var jag kissnödig, igen!

13. Vilken är din favoritjulsång? Åh, finns många, jag gillar julsånger jättemycket.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma.

15. Vilken plats föredrar du minst? Otrygga platser.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en mysig villa i eller runt Borås, och så har jag massa fruktträd/buskar. Så det så. Så kanske jag är gift och har en jobb jag trivs bra med. Storslagna svenssonplaner där! ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inte mycket, jag hade inte problem med sånt.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ljud från toaletten innan idag. Gud så barnslig jag är, men pruttljud är skojigt!

19. Hur stor är din säng? 80x200x2 (två madrasser alltså).

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två till mig och två till C.

23. Hur många landskap har du bott i? Två. Hälsingland och Västergötland.

24. Vilka städer har du bott i? Bollnäs och Borås.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor med strumpor i om jag är ute, strumpor inne. Helst aldrig barfota eftersom fötter är läskigt.

26. Är du social? Nja, om jag vill så är jag väl det.

27. Vilken är din favoritglass? Daimstrut.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Äppelkaka med vanilj är gott.

29. Tycker du om kinamat? Näe, inte nåt vidare.

30. Tycker du om kaffe? Ja, men lite svårt nu under graviditeten, dricker bara en gång om dagen. Men i vanliga fall blir det litervis :P

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida? Mage, om jag inte är gravid.

33. Kan du spela poker? Ja.

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja.

35. Är du en beroendemänniska? Ja!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, inte känner men vet en.

37. Vill du ha barn? Haha, ja, och tur det för det kommer ju en om fyra veckor :D

38. Kan du några andra språk än svenska? Bara engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet. Folk kissar ju i bassänger, blä!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Förutom räkningar så blir det ju mat, sen kläder.

42. Äger du dyrbara smycken? Ja, några dyra.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vet inte, Csi är bra. Så gillar jag Ensam mamma söker och Bonde söker fru och såna grejer :) Och matlagningsprogram. Och Ernst.

44. Kan du rulla med tungan? Ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv, jag är förjävla kul!

46. Sover du med gosedjur? Nej.

47. Vad har du för ringsignal? Dreaming of you - The Coral

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, en omlottröja för nyfödd och ett nattlinne med flugsvampar på :)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tavelram.

50. Flirtar du mycket? Ja, om jag är singel gör jag nog det.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Jag har inte ens körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Minns inte.

54. Läser du dagstidningen? Ja.

55. Prenumerera du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Näe... har ingen bil.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslapp.

59. När var du i kyrkan senast? Oj, minns inte ens... längesen. Om man inte räknar min arbetsplats såklart, den funkar ju som en slags kyrka också.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Matte-Arne. Jag fick en femma :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Det vet jag inte, en vecka kanske?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Måste ju har vart C, fast var kommer jag inte på nu.

Inga kommentarer: