måndag 14 september 2009

Humörsvängningar.

Idag är jag lite schizo. Glad men så sjukt trött att jag stundtals hatar hela världen. Ett litet bildspel...



Nyss hemkommen från barnmorskan också. Promenaden dit och hem tog knäcken på mig och jag ska strax sova i soffan. Igår sov jag inte middag och det resulterade i migrän senare på kvällen, inte kul. Bm-besöket gick väl ok, blodtryck fortfarande 105 och blodvärde nu nere på 100... ajaj. Magen ligger på kurvan och troligtvis liggen nu bebis neråt. Gött mos.
Igår kväll var det migrän som sagt, en rätt bra avslutning på en skitdag. Var håglös hela dagen. C städade massor och fixade så fint här, jag gjorde inte nåt. Inte ens kunde jag fixa mat p.g.a. migränet så han fick gå och köpa pizza. Stackars min älskling. Fast i och för sig så har jag hans bebis i magen 24/7 så han kan gott fixa lite mer än mig ibland. Men man känner ju sig en smula lat när han far runt med turbo i baken och jag ligger i soffan och tittar på.
Skitesamma. Nu är det i alla fall lite ordning här. Jag hade dammsugit i fredags (utom sovrummet) men han tog en vända till plus att han bar ner massa grejer i källaren som bara stått och skrotat här. Så bytte vi rumsbord, till mitt gamla köksbord men med kortare ben på, alltså avsågade. Blev ok och det duger så länge vi har de här sofforna.
Nu: eftermiddagslur!

Inga kommentarer: