fredag 25 september 2009

Höstmarknad.

Roligaste nyheten på länge måste ju vara lastbilschauffören som körde av r40 och skapade stopp i trafiken en hel dag för att han onanerade. Och inte nog med det sedan onanerade igen på polisförhöret. Haha!
Lite kul är också att försvarets köttkonserver som är 27 år gamla serveras på restauranger i Polen. Yummi!

Lönen kom i alla fall, men en pytteliten. Undrar just när fk-pengarna kommer? Hur lång tid tar sånt liksom? Ska man tro tidningarna så lär jag ju få vänta... Gillar inte när det är osäkert med allt, att leva på lite har jag gjort förr, men att inte veta när och hur mycket man får gör mig galen. Vill ju planera och lägga upp.
Kollade i alla fall på Lyxfällan igår, älskar det programmet för det får mig att känna mig en smula bra, lever i alla fall inte i nån slags fantasivärld. Och jag spenderar inte pengar jag inte har.

I helgen är det höstmarknad i stan. Inte för att man nånsin hittar nåt på den, men det kan ju vara kul att strosa och glo på folk. Får se vilken dag vi tar en sväng, idag ska jag i alla fall fika med gravidosar. Så nu är det dax för en dusch.

1 kommentar:

Anki sa...

haha! jag läste det på text.tv som runkaren! så jävla kul alltså!