måndag 7 september 2009

Möblera om.

Det är smart när man är så smidig som jag är och allt. Hehe. Men med nytt akvarium på en byrå i vardagsrummet så blev hela balansen rubbad i hur allt stod innan. Nu har jag släpat runt på sofforna, eller snarare knuffat (inte så bra för golvet kanske, men jag har vart försiktig). Vet inte hur nöjd jag är med hur det står nu heller, rumsbordet ser helt fel ut helt plötsligt. Men vi får väl testa ett tag och se. Annars kanske jag börjar hålla med Chris lite, vi borde ev byta bord. Han hatar rumsbordet och jag har stridit länge för att ha det kvar. Men vi får se som sagt.

Storhandling igår i alla fall. Göttans. Det är så skönt att ha grejer hemma, dels för det finns mycket som man kan välja på när man ska äta men också skönt att inte behöva gå och handla varje dag.

Idag har jag inte så många måsten. Började dagen som vanligt, kanske lite tidigare dock, vaknade sju. Men smörgås och kaffe till morgonnyheterna på svt, som så många gånger förr. Fast denna morgon direktsände dem tönten i rymden så det var inga halvåttanyheter, vafan! Jag är så less på den fjanten Fuglesang. Fick kolla fyrans istället, jaja.

Sen hade jag ett långt morgonsamtal med Linda, hon var ute på promenad. Tur att nån rör på sig i alla fall, jag rör bara läpparna, bättre än inget :)

Vid fem ska jag tvätta i alla fall. Försöker hålla att tvätta ofta, då är det inte så jobbigt. Har också lite saker till bebis som ska tvättas, ett täcke och en mössa bl.a.


En bild på Christians ena Silverhaj. Som snart ska flytta till större!

Inga kommentarer: