tisdag 22 september 2009

Höstrusk.

Riktigt busigt väder idag. Vore helt ok med mig om jag inte kände den där pressen att jag borde gå ut. Men seriöst, det blåser samtidigt som det regnar åt alla håll vilket gör det svårt att använda paraply ens. Får väl se om det ger sig annars blir jag väl inne. Ikväll ska vi i väg på infoträff som fk har på Grand. För den som inte visste det så är det inte bara dyrt att skaffa barn med alla prylar man behöver, det är också en helt vetenskap angående ekonomi och föräldraledighet ska ni veta. Jag fattar noll. Och myndigheter och papper stressar mig till gränsen asså. Får väl se hur mycket info jag kommer ta in, men Christian är ju med som tur är. Sen utlovas fika :)

Tydligen så kommer i alla fall den där killen det står om överallt i kvällstidningarna som mördade sin fästmö från Bollnäs. Fick frågan två gånger igår om det är nån jag vet vem är, men icke. Bra det, ju färre mördare man känner desto bättre!

Igår fixade jag en besöksräknare till bloggen förresten. Jag blir så sjukt stolt över mig själv när jag kan fixa nåt på egen hand, sånt som är utanför både mitt intresseområde och över min kunskap och för vad som för mig är logiskt. Och att jag inte ger upp. Satan så bra sånt känns. Fast jag vet inte om jag egentligen bryr mig om hur många som kolla här, men själva grejen att trixa dit den. Tihi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har gått i skolan med han : ) Ja alltså inte i samma klass men samtidigt på Växsjö... Å hans föräldrar bor granne med mamma å pappa nästan : ) //Malin

Anonym sa...

Ja det är typ ett hus å en åker emellan våra föräldrar. Pappa laga hans bil förra veckan typ dan innan polisen kom å hämta den ; ( usch jag de är riktigt läskigt!