onsdag 30 september 2009

Bebis bökar.

Som fan. Ligg still bebis, du är stor och det gör ont!

Jag har i alla fall gjort mig själv stolt idag. Först betalade jag en räkning som hade hamnat på sidan av de andra och inte kom med när de betalades här om dagen. Jag hatar räkningar. Sen skrev en lista på alla papper som jag måste ha fram (af, fk, läkarintyg...). Jag hatar papper, typ mest av allt i hela världen. Blir stressad och får migrän. Nu har jag hittat alla papper som jag behövde ha fram, känns gott.
Nästa steg är nu att greppa allt, fylla i papper till fk vilket betyder att jag måste ringa och ställa mig i deras feta telefonkö först. Af-pappren ska jag ta med till min psykolog som ska ringa och snacka med dem så slipper jag, mycket tacksam för detta, jag kommer inte alls överens med kärringen på af. Subba. Ska ta med några papper från fk också som jag inte begriper. Seriöst, alla dessa papper! Jag blir galen!
Sen ska jag försöka lära mig fks sida, men det blir lättare nu för jag har en e-legitimation som Chris hjälpte mig att fixa igår (pussigull på han!). Här ska nu planeras för föräldraledighet, hur många dagar, vilka sorts dagar o.s.v. Hjälp!

Nu ska jag trippa (?) iväg till psykologen, kan behövas efter den här extremt jobbiga förmiddagen i papperhögen.

Inga kommentarer: