söndag 6 september 2009

v 35.

Igår var jag nära att svimma, skitläskigt. Vi var ute på stan och jag är glad att jag inte var ensam. Det är inte första gånger det händer. Så nu är jag lite skraj. Kommer nog inte vilja vara ute på så mycket ensam nu, vågar fan inte. Så idag ska vi styra upp en storhandling, knåpar på en lista för fullt. Då slipper jag i alla fall knata till ica varenda dag och hela tiden. Chris jobbar och är borta 9-19 varje dag så det faller annars på min lott att fixa käk.

Dagen igår blev rätt seg efter vi hade vart på stan, jag var helt slut, men det är väl inte så konstigt. Kvällen spenderade jag med att ordna mina skivor i bokstavsordning i lådorna i nya byrån. Redigt av mig!

En sak som jag funderat lite över av det här med bilder. Jag tycker att om man använder bilder någon annan har tagit så ska man väl uppge det, eller? Jag är ingen mästerfotograf på något vis, men mina bilder är mina. Sen är det såklart att om folk är med på den själv och vill använda sig av dem så sätter jag mig inte emot det på nåt vis, dock är det väl bra om man anger vems bild det är man använder. Har senaste tiden hittat både en och flera bilder som är mina utan att den som använt dem nånstans anger vems foto det är. Skämmes!

Här bjuder jag på två foton, som jag tagit själv, överst är två av de tre lådorna med skivor, ordning och reda! Den undre är tjockistanten i v 34.




Inga kommentarer: